Travis Scott x Nike Air Jordan = Total Madness - ALPHET

שיתוף פעולה טראוויס סקוט עם נייקי = טירוף מוחלט

Apr, 02, 2022Nir Karta


את נייקי אתם מכירים? יופי. ואת טראויס סקוט? ברור.

ככל הנראה אין אדם בעולם המערבי שלא שמע על טראויס סקוט, אם בהקשר מוזיקלי או אופנתי.

בשנת 2022, טראויס סקוט, או בשמו האמיתי: ז'אק ברמן ובסטר השני, הוא אחד השמות החמים והמוכרים ביותר בעולם הראפ והאופנה (טוב לא השם האמיתי אבל הבנתם).

מי הוא טראויס סקוט?

טראויס נולד ביוסטון, טקסס שבארה"ב, ומגיל שנה עד שש התגורר ובסטר יחד עם סבתו בסאות' פארק, יוסטון, שכונה בדרום-מרכז יוסטון, שכונה ידועה לשמצה בפשע, אשר השפיעה רבות עם סקוט הצעיר בילדותו לאחר מכן עבר לגור עם הוריו וכשהתבגר, טראויס המשיך ללימודים באוניברסיטת טקסס בסן אנטוניו ונשר בשנה השנייה כדי לממש את החלום שלו להפוך לראפר.

בראיון בשנת 2018 בתכנית הלילה של ג'ימי פאלון, טראויס חשף שאת שם הבמה שלו יצר בתור מחווה לKid Cudi, שכן שמו האמיתי הוא סקוט, ולדוד שלו, ששמו הוא טראויס.

המרדף אחר החלום והעליה לתהילה

לאחר שעזב את הלימודים, סקוט עבר מיוסטון לכמה מדינות אחרות עד שלבסוף הגיע לקליפורניה, לוס אנג'לס. עקב קשיים כלכליים לבסוף חזר לבית הוריו ביוסטון שסירבו לקבל אותו ולכן חזר פעם נוספת ללוס אנג'לס והתגורר אצל חברו שלמד בUSLA (אונ' דרום קליפורניה).

לאחר הרבה ניסיונות של הקלטות, שיתופי פעולה שפורקו ומאמצים להפיץ את המוזיקה שלו לעולם, ב-2012, סקוט חתם בחברת התקליטים אפיק רקורדס ולא זמן רב לאחר מכן, חתם על עסקה עם חברת GOOD Music של קניה וסט, כחלק מאגף ההפקה Very GOOD Beats שלה.

לאחר שהופיע באלבום האוסף של חברת התקליטים מ-2012 Cruel Summer, בשיר "Sin City", לצד טייאנה טיילור ואמנים נוספים, הפרויקט המלא הראשון של סקוט היה אלבום בשם Pharaoh Owl וכבר ב2014, הוציא אלבום שני בשם Days Before Rodeo ומשם הכל היסטוריה.

השת"פ עם נייקי

מאז, טראויס זכה לתהילה רבה וקיבל מגוון הצעות לשיתופי פעולה עם מותגי בגדים, הנעלה וכו'.

בסופו של דבר טראויס חתם על שיתוף פעולה עם נייקי, על הדגם האייקוני - Air Force 1.

את הדגם אתם אולי מכירים כ AF100 cactus jack, בצבע לבן עם עיטורי הלוגו של Cactus Jack מעל השרוכים וסולייה בצבע בז'.

הדגם זכה להצלחה אדירה ושיתוף הפעולה התרחב למימדי הענק שאנו מכירים היום, עם שילוב המותג Jordan בדגמי Jordan 4, Jordan 6 וכמובן הדגם שהתחיל את הכל - Jordan 1, שכיום בשווי מעל 5 אלף דולר בשוק הResale.

מחפשים את הדגמים הנדירים של טראויס? לחצו כאן לרכישה >>

מאמרים נוספים

תגובות (0)

אין הערות למאמר זה. היה הראשון להשאיר הודעה!

השאר תגובה

שימו לב: יש לאשר הערות לפני פרסומן